Zakelijke telecomaanbieder Voys biedt 1 april overlevingspakket voor dierenparken

Groningen - 27 maart - Telecombedrijf Voys biedt voor 1 april een overlevingspakket voor dierenparken. De dierenparken kunnen op deze dag de mensen die bellen voor C. Leeuw, K. Narie en meneer de Beer kosteloos doorverbinden naar telefoonnummer 050 211 2199.

“Op 1 april gaat ons hart uit naar de mensen die achter de telefoon zitten bij de dierentuinen en slachtoffer zijn van deze flauwe 1 aprilgrappen.” aldus Joris Beltman, marketeer bij Voys. “Als oplossing hiervoor hebben we een telefoonnummer ingezet waarnaar de dierentuinen de bellers kunnen doorverbinden”.

Hqdefault

Voys is een spin-off van TNO en levert sinds 2006 zakelijke telefonie aan bedrijven; van online telefooncentrale tot telefoonnummers en de bijbehorende toestellen op het bureau. Voys gelooft dat zakelijke telefonie beter kan. De mensen die bij Voys werken en klanten die op een persoonlijke, open en ondersteunende manier worden geholpen staan centraal. Dit vertaalt zich in: advies van mensen met verstand van zaken, een eenvoudige webomgeving waarin de klant zelf de perfecte telecomoplossing kan bouwen en contracten die per dag opzegbaar zijn.

“Op 1 april gaat ons hart uit naar de mensen die achter de telefoon zitten bij de dierentuinen en slachtoffer zijn van deze flauwe 1 aprilgrappen. Als oplossing hiervoor hebben we een telefoonnummer ingezet waarnaar de dierentuinen de bellers kunnen doorverbinden”.

Joris Beltman, Marketeer bij Voys

** Noot voor de redactie, niet voor publicatie**

Voor meer informatie of interviewverzoeken kunt u contact opnemen met:

Voys

Lydia de Jong