05 SEPTEMBER 2017, AMSTERDAM, NEDERLAND
Hudson’s Bay Company kiest voor Voys: zo maak je 100.000m2 winkeloppervlak telefonisch bereikbaar. Zakelijke telecomaanbieder Voys heeft deze nieuwe warenhuizen voorzien van de meest geavanceerde cloud telefonieoplossing.

Groningen - 5 september 2017 - Hudson’s Bay Company opent de komende drie weken tien vestigingen in Nederland. Zakelijke telecomaanbieder Voys heeft deze nieuwe warenhuizen voorzien van de meest geavanceerde cloud telefonieoplossing.

Vandaag is de feestelijke opening van de eerste vestiging van de Canadese warenhuisketen in Amsterdam. De Groningse telecomprovider Voys levert alle telecomdiensten voor de warenhuizen. Na de opening van de vestiging in Amsterdam, volgen de warenhuizen in Rotterdam, Leiden, Maastricht, Den Haag, Rotterdam, Almere, Den Bosch, Tilburg en Zwolle.

In totaal worden er 15 filialen geopend met in totaal bijna 100.000 vierkante meter aan winkelvloer.

Het bereikbaar maken van 100.000 vierkante meter winkelvloer is een grote uitdaging. “Projecten van deze omvang zijn in Nederland niet gangbaar, dus we waren trots dat HBC besloot om voor onze oplossing te gaan” aldus Ben Hoetmer, mede-eigenaar van Voys. “Ze kozen voor Voys vanwege de flexibiliteit en kwaliteit van ons cloudtelefonieplatform dat gebaseerd is op het Mitel platform. Vooral de mogelijkheden van integratie tussen de verschillende filialen en internationale uitbreiding sprak ze aan. Verder konden we elkaar vinden in de manier waarop wij omgaan met privacy, encryptie en security.”

Afgelopen half jaar heeft Voys achter de schermen hard gewerkt om hiervoor alle voorbereidingen te treffen. In alle filialen zijn uitvoerige dect-metingen verricht, om ervoor te zorgen dat in elke uithoek van de vestigingen gebeld kan worden.

Voys is een spin-off van TNO en levert sinds 2006 zakelijke telefonie aan bedrijven; van online telefooncentrale tot telefoonnummers en de bijbehorende toestellen op het bureau. Voys gelooft dat zakelijke telefonie beter kan. De mensen die bij Voys werken en klanten die op een persoonlijke, open en ondersteunende manier worden geholpen staan centraal. Dit vertaalt zich in: advies van mensen met verstand van zaken, een eenvoudige webomgeving waarin de klant zelf de perfecte telecomoplossing kan bouwen en contracten die per dag opzegbaar zijn.

** Noot voor de redactie, niet voor publicatie**

Voor meer informatie of interviewverzoeken kunt u contact opnemen met:

Voys

Annemieke Doornbos

T +3150 700 99 77

E annemieke.doornbos@voys.nl

Citaten
"“Projecten van deze omvang zijn in Nederland niet gangbaar, dus we waren trots dat HBC besloot om voor onze oplossing te gaan. Ze kozen voor Voys vanwege de flexibiliteit en kwaliteit van ons cloudtelefonieplatform dat gebaseerd is op het Mitel platform. Vooral de mogelijkheden van integratie tussen de verschillende filialen en internationale uitbreiding sprak ze aan. Verder konden we elkaar vinden in de manier waarop wij omgaan met privacy, encryptie en security.”" Ben Hoetmer