Voys koppelt met meer dan 300 webapplicaties

Integratie met Zapier

21 JULI 2015, GRONINGEN, NEDERLAND
Zakelijk telecomaanbieder Voys is sinds kort te koppelen aan Zapier, de webdienst die het mogelijk maakt om systemen met elkaar te integreren. Door de koppeling met Zapier kunnen klanten van Voys functionaliteiten van het telefonieplatform zeer gemakkelijk koppelen met meer dan 300 andere webapplicaties, zoals Mailchimp, Twitter, Gmail, Evernote, Dropbox, Zendesk, Slack en vele andere.

Trigger
Zapier zorgt ervoor dat een actie in de ene webdienst een trigger in de andere veroorzaakt. Daardoor wordt er in de tweede webdienst een actie in gang gezet. Zo kun je met de Voys koppeling bijvoorbeeld een gemiste oproep op een zakelijk nummer van Voys direct naar een Gmail inbox laten sturen. Of een terugbel verzoek in je agenda of in Evernote laten plaatsen.

Een andere mogelijkheid is bijvoorbeeld ieder inkomend gesprek automatisch loggen in het Zendesk CRM pakket of in Evernote. Een tweet sturen door te bellen naar een Voys nummer? Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Het bijzondere is dat alle koppelingen met de deelnemende webdiensten mogelijk zijn. De enige limiterende factor is de eigen creativiteit.

Werk organiseren
De koppeling tussen Voys en Zapier maakt het organiseren van werk zeer eenvoudig. Doordat veel acties automatisch ingesteld kunnen worden, verminder je administratieve handelingen en worden werkzaamheden automatisch gelogd of ingepland, mits je dat zo instelt.

Zapier is de zakelijke tegenhanger van IFTTT (if this than that) en daarom een logische keuze voor Voys, een provider die telefonie voor de zakelijke markt aanbiedt.